здравеите ! въпросът ми е следния дали износените малки свещи на т.с мотора дават отражение на мошноста и работата на двигателя като цяло?
Известие
Collapse
No announcement yet.
износени малки свещи оказват ли влияние на мошноста на двигателя?
Collapse
X
-
-
Наскоро в друга тема се дискутираше доста по въпроса...При 16 клапановия туин спарк малката свещ е кофти разположена (в края на цилиндъра, а голямата в средата) и е доста съмнителен ефекта й, за разлика от 8 клапановия мотор, където ако не друго има поне синхрон в разположението, което ме кара да си мисля, че там ефект има от втората свещ. Някой дори спомена, че си е запушил дупките за малката свещ и кара с 4 свещи, като не намира разлика във вървежа.
Comment
-
Първоначално публикувано от danniel Покажи съобщениеНаскоро в друга тема се дискутираше доста по въпроса...При 16 клапановия туин спарк малката свещ е кофти разположена (в края на цилиндъра, а голямата в средата) и е доста съмнителен ефекта й, за разлика от 8 клапановия мотор, където ако не друго има поне синхрон в разположението, което ме кара да си мисля, че там ефект има от втората свещ. Някой дори спомена, че си е запушил дупките за малката свещ и кара с 4 свещи, като не намира разлика във вървежа.155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщениеАми колега то като имаш предвид ,че това е най объркания двигател създаван някога от човечеството ,бих казал ,че 2 от малките са важни а другите 2 не, то това важи и за големите този двигател ако не е евро3 практически ползва за работата си 2 малки и 2 големи което е върховна дивотия ,ма италиянеца е способен на всичко.Практически този мотор работи с различни свещи.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеБи ли обяснил, защо смяташ така?155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщениеЕми ако предположим ,че този мотор пали само с едната свещ тази под бубината,а другата служи за там както му казват загубената искра,то против всички правила бубините не са разположени върху големите свещи а 2 са на малките другите 2 са на голямите,та мотора практически работи на с 4 различни свещи,не само по форма ма като топлинни числа.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Какво изказване само на колегата - най-сбъркания двигател! Само в този форум, членовете са по-велики от създателите на един двигател и то мисля, че с Абарт - ов блок и глава! Сега ако се намери и някой да каже, че и градусите разлика между двата вала са сгрешени, ще е наистина много смешно!
Alfa Romeo 159 1.9 16V SW
Comment
-
CF2 e безспорно объркан, в това няма спор.В него малката свещ свети на изгорелите газове да видят откъде трябва да напуснат, т.е. е само за екология. И с нея и без нея ..
В CF3 пък както посочи колегата, бубините са ги хакнали на малки и големи, пълна простотия, но пък е разисквано във форума, че вече и двете палят сместа. Това по памет. На всичкото отгоре заради тази простотия с разменените бубини, ако решиш да слагаш заменка свещи на Шампион 2-те малки не стават щото лулите не ги закопчават ..sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
На CF1, 2, 3 винаги и двете свещи палят едновременно в края на такт сгъстяване и в такт изпускане.
При CF3 сменят кабелите по тозин начин тъй като там вече имам индивидуален контрол на запалването за всеки цилиндър.Last edited by oem; d.m.y г., 22:14.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщениеКакво изказване само на колегата - най-сбъркания двигател! Само в този форум, членовете са по-велики от създателите на един двигател и то мисля, че с Абарт - ов блок и глава! Сега ако се намери и някой да каже, че и градусите разлика между двата вала са сгрешени, ще е наистина много смешно!
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеCF2 e безспорно объркан, в това няма спор.В него малката свещ свети на изгорелите газове да видят откъде трябва да напуснат, т.е. е само за екология. И с нея и без нея ..
В CF3 пък както посочи колегата, бубините са ги хакнали на малки и големи, пълна простотия, но пък е разисквано във форума, че вече и двете палят сместа. Това по памет. На всичкото отгоре заради тази простотия с разменените бубини, ако решиш да слагаш заменка свещи на Шампион 2-те малки не стават щото лулите не ги закопчават ..
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеНа CF1, 2, 3 винаги и двете свещи палят едновременно в края на такт сгъстяване и в такт изпускане.
При CF3 сменят кабелите по тозин начин тъй като там вече имам индивидуален контрол на запалването за всеки цилиндър.155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Връщаме се на една стара дискусия, но да напомня, че кръстосването на свещите, загубената искра и в крайна сметка - паленето на свещите на един цилиндър от 2 различни бобини при CF2 мотора се прави за да се реализира леко отместване по време на двете искри.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Няма такова изместване при Алфа.Свещите палят по едно и също време.
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеВръщаме се на една стара дискусия, но да напомня, че кръстосването на свещите, загубената искра и в крайна сметка - паленето на свещите на един цилиндър от 2 различни бобини при CF2 мотора се прави за да се реализира леко отместване по време на двете искри.155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеНяма такова изместване при Алфа.Свещите палят по едно и също време.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment